حضور چشمگیر بازرگانان و صاحبان صنایع در مراسم روز ملی ایران در شانگهای
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا، در مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچنین ' گوانگشااو ' معاون شهردار شانگهای، ' خی یونگ ' عضو كمیته دائم و كمیته روابط خارجی كنگره شانگهای، ' یی یو ' معاون كمیته امور نژادی و مذهبی، ' یو فن' معاون دفتر روابط خارجی شانگهای و ' شا هایلین' معاون دبیركل دولت شانگهای و رئیس كمیته كمیسیون بازرگانی به عنوان میهمانان ویژه حضور داشتند.

'منصور آیرم'، سرپرست سركنسولگری ایران در شانگهای طی سخنانی در این مراسم با اشاره به تاریخچه شكل گیری انقلاب

اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) ، به تبیین اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی در ابعاد دو جانبه، منطقه ای و بین المللی پرداخت .

وی سه اصل عزت، حكمت و مصلحت را به عنوان پایه های اساسی تصمیم گیری در عرصه تعاملات جمهوری اسلامی با سایر دول مورد تاكید قرار داد.

آیرم در ادامه به پیشرفت های حاصله در ایران در زمینه های علمی و فناوری و روند رو به رشد آن اشاره كرد و گفت: استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای بر اساس مقررات بین المللی حق ایران است .

وی ضمن بر شمردن ویژگی های منحصر به فرد ایران از جمله برخورداری از نیروی متخصص جوان، منابع معدنی و انرژی افزود: واقع شدن ایران در منطقه ای استراتژیك و برخورداری از ثبات سیاسی، كشورمان را به عنوان محلی مناسب برای جذب

سرمایه گذاری خارجی و فعالیت سرمایه گذاران در زمینه های مختلف تبدیل كرده است .

و با اشاره به روابط دو جانبه ایران و چین ، روند تعاملات دو كشور طی سال های اخیر را رو به رشد ارزیابی كرد.

در مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در شانگهای شمار زیادی از تجار و ایرانیان مقیم، مسوولان فرهنگی ، اساتید دانشگاه ها و اصحاب رسانه از استان های ججیانگ، جیانگسو و آنخویی در شرق و جنوب شرق چین حضور داشتند.

آساق ** 275 **





:: برچسب‌ها: پارک , غروب , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: